Post by skulsoncatimur on Mar 16, 2022 4:46:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Baron: War of Nations ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Baron: War of Nations IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp (öka uthållighet) ▞▞▞
▞▞▞ Sky Baron: War of Nations 2022 version ▞▞▞
Lære Fransk Læring bvv
Coolt spel men joysticken har problem, jag kan inte flytta den ordentligt
varför kan den inte komma in i applikationen
Sky Baron: War of Nations Екшн pllp
Mycket bra jag älskar det
Det här är ett roligt spel efter 2 timmar. Jag är nu beroende men jag tänker ge det 4 stjärnor eftersom det inte finns något förstapersonsläge. Kan du lägga till det?
Lägg till fler spellägen?
Lägg till P47 d
Dålig stridsplats
Helt oöverensstämmande eldkraft. Jag tömmer klumpar i det motsatta planet så blir jag träffad suck en kula och jag dör? Nej tack, du kanske az wdll har drakar och älvor som skjuter mot dig så långt du vill luta dig mot fantasi. Annars hade det varit ett vkkd-spel
Väldigt coolt 😎 spel
Inte tillräckligt med onlinespelare. Även i inline-strider måste vi spela med bots. Annars är spelet fantastiskt. Spelet har verkligen fantastisk grafik
Sky Baron: War of Nations Akció qkdi
Det här spelet är häftigt men det är inte verkligt men krigsvingen är det bästa
jag gillar och bra
Det här suger
Orättvist poängsystem - säg mig i vilken värld gör poäng 6 kia med en lagkamrat som har 3 kia, motståndarlaget 3 piloter med 1 kia vardera, låt se.....det är 9-3 och vi blev besegrade? Jag personligen bara återuppstod en gång tillsammans med att min lagkamrat hade en respawn, så det kan inte vara det. Jag förenar ditt spel och går vidare till RORTOS-utvecklare där spelet är rättvist och balanserat och jag rekommenderar alla att göra samma sak genom att bojkotta den här bisarra spelutvecklaren.
Detta spel juice stick men det var kul
Jag ser bara en svart skärm.
Bra spel stjäl kristallköp till massor av personer. Tiltkontroll behöver arbete, mållåsvagn, svår att avancera bortom en viss punkt. Begränsade lackjobb och för många tomtebloss. Slumpmässig svans- och emblemprissättning. Endast slumpmässigt spel fungerar. Kul under begränsad tid sedan lite tristess.
Mycket coolt spel och väldigt underhållande, dock...Jag har blivit avstängd i 48 timmar på grund av köp av ett paket för $15,99 🤣🤣. Ingen kontakt eller admin att nå. Mycket besviken Och här ännu ett förbud efter att ha köpt ett paket med kristaller för $20,99 som jag inte fick med. Inget mejlsvar. Detta är ett ripoff-spel..... någon admin vågar svara? Skickar mitt klagomål till Google play 😁
Jag skulle uppskatta om du laddar.
bästa spelet halka guff handeko
Det suger
Sky Baron: War of Nations Екшн pllp
Jag blev blockerad i 48 timmar. För ingenting spenderade jag bara $52,30 för kristaller och jag fick aldrig dem som en fullständig rip off
Telefonen blev stulen n min kille är otillgänglig. en våningssäng en xxxxxnnnnetc följer mig överallt dock. gå figur.från 5 stjärnor till noll.
pls down mb play store pls no up mb pls play store
Det är väldigt kul. Beroendeframkallande spel. Jag skulle vilja se fler plan som faktiskt såg strid under andra världskriget, som p47 thunderbolt, p38 lightning, 4f4 wildcat, 6f6 hellcat, p40 ect....
Liknar War Wings, mycket arkadbaserad flygning och strid. Flygplan avfyrar bara kulsprutor under en viss tid, plus inga kanoner, vilket gör att varje plan känns mer som ett "skinn" än en faktisk variant av plan. Inte mycket anpassning/alternativa camo-scheman för flygplan (många dekaler). Custom Game fryser och spelas inte. Kunde använda mer än (två) spellägen. Lite kul, men känns fortfarande underutvecklat.
Började inte ens
Sky Baron: War of Nations Akció qkdi
Besviken över att spelet inte laddas, försök avinstallera och installera om. Ingen tur 😞
Spelet ger mig en strävan efter allierade, medan sökningen efter lag ger mig ett fel.
Snälla, ladda inte ner dessa spel eftersom det står att du kan spela offline och online och jag öppnar det och ansluter till servern så det betyder att det är online så ladda inte ner det 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Det här är bra
Det fungerar inte dålig app ... inte stöd ... mycket dåligt inte bra
Uttråkad
Detta är det bästa världskrigets flyghundskampspel, gör en PC-version av detta spel
Bra spel men de har fortfarande jobb att göra. Du kan inte chatta annars låser det sig. Kan inte spela rankningsläge och du kan inte välja en skvadron att vara en del av🙄. Jag skulle inte klaga på det men det har varit så här sedan jag installerade spelet i ett år nu.
Dess bra men inte lika fantastisk som Warwings var men nära